رویدادها آرشیو خبر ها
غیبت پر رمز و راز رمـــزی!

غیبت پر رمز و راز رمـــزی!

 

آرون رمزی هافبك 28 ساله یوونتوس كه به تازگی به تمرینات یوونتوس در كانتیناسا اضافه شده به احتمال فراوان برای دقایقی در دیدار روز شنبه یوونتوس در مقابل اتلتیكو مادرید قرار خواهد گرفت تا در صورت صلاحدید كادر فنی برای استفاده از این هافبك جدیدالورود، طرفداران بیانكونری برای نخستین‌بار شاهد تماشای او با لباس تیم محبوب‌شان در زمین باشند.

 

طبق تحليل Gazzetta، رمزی در سیستم 3‐3‐4 یكی از هافبك‌های مدنظر مائوریتسیو ساری خواهد بود؛ ضمن آنكه مي‌تواند هم به عنوان هافبك متمایل به چپ و هم هافبك متمایل به راست به ميدان برود.  سرمربی یووه همچنین در چیدمان 1‐2‐3‐4 نیز از رمزی به عنوان هافبك تهاجمی در پشت دو مهاجم تیم استفاده خواهد كرد.

 

رمزی كه به علت مشكل عضلانی در همسترینگ پای چپ در كلینیك پزشكی یوونتوس مشغول گذراندن دوران نقاهت و بهبودی بود، از زمان پیوستن رسمی به جمع بیانكونری هنوز در هیچ دیداری مورد آزمایش قرار نگرفته است. بازیكن ولزی بانوی‌پیر هرچند از روز دوشنبه هفته گذشته و پس از بازگشت از تور آسیایی یووه به تمرینات این تیم اضافه شده اما به صورت انفرادي تمريناش را انجام مي‌دهد.

 

او بعد از مصدومیتش در ماه آوریل و در جریان دیدار آرسنال با ناپولی در لیگ اروپا مجبور به گذراندن همزمان تعطیلات تابستانی و دوران مصدومیتش شده بود. رمزی پس از ورود به تورین و بررسی‌های پزشكی در J Medical علی‌رغم پیش‌بینی‌های اولیه مبنی بر بهبودی‌اش در عرض 2 الی 3 هفته، زمان طولانی‌تری را برای بازگشت دوباره به میادین پشت سر گذاشت.

 

گفتنی است آخرین دیدار یوونتوس در چارچوب جام بین‌المللی قهرمانان روز شنبه نوزدهم مردادماه در ورزشگاه فرندز آره‌نا شهر استکهلم برگزار خواهد شد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: